life is what happends while you are busy making other plans

Alla inlägg under november 2007

Av nela karlsson - 27 november 2007 11:49

jag kan verkligen inte förstå hur fort tiden går! snart är det december och jag har inte alls hängt med i svängarna. jag tror fortfarande att vi är inne i oktober månad, fast det är lite kyligare ute.


anyhow.. det händer så mycket i mitt liv för tillfället, fast ändå känns det som om allt står still. jag har fortfarande inte gått ner till universitetet, och jag har inte ens fixat klart på mitt rum. jag skjuter upp det, dag efter dag efter dag.

körkortet står också stilla. och jag saknar att köra bil. men snart (och då menar jag verkligen det), så ska jag ner till en körskola i stan och återuppta min utbildning så jag får mitt körkort någon gång!

nu måste jag upp och klä på mig, kanske även sminka mig lite, och sen ska jag ner till stan och fixa lite. kanske även köpa en och annan julklapp!


du är det bästa jag har och ord kan inte beskriva hur lycklig jag är att du
är min. du är allt jag någonsin önskat mig, och allt jag någonsin vill ha!
jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Av nela karlsson - 19 november 2007 17:49

de senaste dagarna har allt varit.. upp och ner. jag har inte alls mått bra, på något vis. varför vet jag inte, men det jag vet är att det var länge sen jag mådde så dåligt som jag nu har gjort. jag har varit totalt orklös och deprimerad och allt, precis allt har bara känts helt ovärt.

idag har det väl varit lite bättre, men det är fortfarande inte bra. men förhoppningsvis blir allt bra snart för jag hatar verkligen att vara deprimerad.

imorgon ska jag iaf tillbaks till boden. måste fixa lite saker på min körskola och så. ska se om det går att boka in en fordonskoll, och gör det inte det, ska jag ta alla mina papper som bevisar att jag bl.a har gjort teorin, halkbanan och en massa annat, och så ska jag skriva in mig på en skola här i umeå. har egentligen bara fordonskollen kvar nu, och sen uppkörning och sen.. körkort! hurraaa!!!! äntligen!


älskling, du är underbar och jag älskar dig så otroligt mycket!

Av nela karlsson - 15 november 2007 23:38

idag har det varit full rulle här hemma. jag har städat på övervåningen medan mamma fixade där nere och bror var ute och handlade inför imorgon. vi ska ha en balkan-kväll med massa traditionell balkan mat och musik och även lite gott dricka! muuuums! och sen kommer ida imorgon! min lilla ida som jag saknar så otroligt mycket! ojojoj vad vi ska ha kul den här helgen, sötnos!

för tillfället sitter jag här på mitt rum och suger åt mig av varenda ord i alicia keys senaste, no one. herregud vilket mästerverk! jag älskar verkligen den låten och allt den står för. den gör mig så lycklig och den ger mig hopp!

efter helgen ska jag gå till universitetet och checka om jag kan börja där nu efter jul, eller om jag ska söka jobb och invänta nästa termin. iih! det ska bli så spännande! jag kan knappt fatta att jag har kommit så långt att jag kanske börjar universitet nu efter jul! oh gosh! i'm so excited!


du är min absoluta favorit och aldrig har jag älskat någon så mycket som jag älskar dig! och jag älskar att jag älskar just dig för vem kan vara bättre än dig? du gör mig så obeskrivligt lycklig och ord kan inte beskriva hur tacksam jag är att jag har dig! tänk att det snart har gått ett helt år sen
du blev min och jag blev din! ett helt år alltså.. vem hade kunnat ana? hur som helst så är du världens bästa, och som sagt.. jag älskar dig, mest av allt och alla! <3

Av nela karlsson - 14 november 2007 23:40

i just want you close, where you can stay forever.
you can be sure that it will only get better.
 

you and me together, through the days and nights, 
i don't worry 'cause everything's gonna be alright.
people keep talking, they can say what they like,
but all i know is everything's gonna be alright.

no one, no one, no one, can get in the way
of what I'm feeling. no one, no one, no one,
can get in the way of what i feel for you.

when the rain is pouring down, and my heart is hurting,
you will always be around, yes i know, for certain.

you and me together, through the days and nights, 
i don't worry 'cause everything's gonna be alright.
people keep talking, they can say what they like,
but all i know is everything's gonna be alright.

no one, no one, no one, can get in the way
of what I'm feeling. no one, no one, no one,
can get in the way of what i feel for you.

i know, some people search the world,
to find something like what we have. 
i know, people will try, try to divide
something so real, so 'till the end of time
i'm telling you that...

no one, no one, no one, can get in the way
of what I'm feeling. no one, no one, no one,
can get in the way of what i feel for you.




baby, i love you more than you will ever know! <3

Av nela karlsson - 14 november 2007 01:21

jag har saknat att blogga under tiden då jag inte har haft internet. men idag blev det äntligen klart och jag kan blogga igen.. YES!!

mycket har hänt sen min senaste blogg-update. den allra största händelsen var så klart när adam kom! herregud vilken lycka! fast det tog mig bra länge innan jag förstod att det inte var en dröm. men såklart så flög dagarna förbi och snart var vi återigen i det där jävla ögonblicket då han far och jag blir kvar, utan honom! gud vad jag hatar det! om jag bara kunde få slippa det, skulle mitt liv vara perfekt! jag skulle ha min helt underbara och perfekta pojkvän vid min sida och allt annat skulle vara precis lika bra som det är, varje gång jag har honom nära! älskling, kom tillbaka! jag saknar dig mer än du anar!

tre dagar efter att adam hade farit hem, for även jag hem.. fast då till ett helt annat hem, nämligen till boden. den 7e skulle jag nämligen till halkbanan. jag var så klart otroligt nervös och tänkte "jag hoppas att allt
går bra", och det gjorde det också, så nu kan jag bocka av även det. damn..
mitt körkort börjar verkligen närma sig nu!

efter halkbanan for jag tillbaks hem till umeå, och här har jag varit sen dess.
men jag klagar inte! jag gillar faktiskt mitt nya hem här.. det enda som fattas är mitt underbara sockerhjärta! men snart så får jag vara med honom igen, och då kommer allt vara perfekt!

nu ska jag försöka sova. tänk så mycket bättre allt hade varit om du låg bredvid, älskling! med dina armar om mig och din kropp tätt intill mig, sover jag som allra bäst! du är allt jag någonsin drömt om och allt jag någonsin vill ha! jag älskar dig så obeskrivligt mycket!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad för slags blogg läser du helst?
 personlig, vardaglig
 om sex och samlevnad
 om bil och motor
 om mode
 om familjeliv
 om djur och natur
 om miljön och klimathotet
 om musik/kändisar
 lite av varje
 inget av ovanstående

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin'

bloglovin

counting..


Ovido - Quiz & Flashcards