life is what happends while you are busy making other plans

Alla inlägg under juni 2009

Av nela karlsson - 30 juni 2009 16:55

fuck vad less jag är på min chef! åh! idag, om han var i närheten, hade jag kunnat slita honom i stycken! herre min jävla gud! åh!


jag kan bara be till gud att dagarna går fort och att han håller sig på långt avstånd ifrån mig för han blir mer och mer en plåga i mina ögon! 


idag  jobbade jag då, om det inte framgick. tjafsade med chefen och sket sen i jobbet! sen var jag på begravning också! jobbigt men ändå fint! min andra begravning för övrigt. 


sen har jag köpt en epilator. när jag behöver få utlopp för mina känslor, och har möjlighet, slösar jag pengar. epilatorn gick på 899:- och jag testade den när jag var hemma och den fick ladda ett tag. fyfasen vad ont det gjorde, och hela mitt ben är rött och huden är irriterad! med andra ord har jag nog gjort bättre inköp i mina dar! men jag ska ge den några chanser till!


om någon timma kommer mikaela förbi och vi ska ut, som vanligt. och sen ikväll är det sytycd! äntligen! något som ska höja mitt humör en sketen dag som denna!

Av nela karlsson - 28 juni 2009 23:15

varför blir det alltid så här? varför kommer de här känslorna när jag behöver dem allra allra minst? jag kan inte sluta tänka på det och jag vet att det inte är bra och att jag inte borde tänka på det men jag gör det ändå..


åh, om jag bara kunde släppa det och aldrig vara där igen, men nej.. på något sätt tvingar jag mig själv in i det där mörkret! åh! jag är så dum ibland! 


..you're the only one i wish i could forget!

Av nela karlsson - 28 juni 2009 15:11

är helt hooked på jai ho (you are my destiny) från filmen slumdog millionaire! hur bra som helst ju!


idag är det för övrigt min enda lediga dag den här veckan! ord kan inte beskriva hur skönt det är! vädret är dessutom kanon så jag klagar verkligen inte. vi har varit och kollat på en cykel till mig och så har vi grillat och nu är mikaela och tom här, och vi hänger! its really nice!


har varit dålig på att uppdatera bloggen den här veckan då jag har jobbat så mycket men förhoppningsvis blir det lugnare nu i veckan, så jag har tid att uppdatera lite här också! 

Av nela karlsson - 23 juni 2009 18:08

kom hem från jobbet för en dryg timma sen! otroligt skönt! det gick i och för sig helt okej att jobba men det är alltid skönast att få komma hem och glömma allt vad jobb heter och innebär!


om en dryg timme kommer mikaela och vi ska ut och promenera, as usual, och sen får jag se vad jag orkar göra resten av kvällen. fick inte mycket sömn i natt så jag borde sova tidigt!


imorgon jobbar jag på kontoret på förmiddagen, och sen på eftermiddagen kommer jag jobba på strömpilen, så jag kommer vara hemma vid halv tio först. seegt! jag ogillar verkligen att jobba eftermiddagspass eftersom det känns som om man slänger bort hela dagen! men det kommer nog gå bra!


chefen har infört en ny grej nu också. tydligen har det saknats pengar i kassan, så nu måste man räkna kassan för varje nytt pass som påbörjas. så jag fick räkna kassan innan jag fick åka hem, och det gick ju som det gick. fick räkna om den hela åtta gånger, för att det ständigt kom folk som skulle handla och jag fick ständigt in mer pengar i kassan så jag fick inte fram något resultat. men sen fick jag äntligen ett litet uppehåll och fick räkna kassan och sen sluta! underbart!

Av nela karlsson - 23 juni 2009 09:40

blä! sitter på kontoret och är totalt uttråkad nu. har suttit i telefon sen.. halv åtta imorse. så by the end of the day är jag så less så jag skulle kunna bränna upp allt vad telefon heter och innebär!


snart ska jag åka härifrån ner till strömpilen där jag jobbar från 12.00 - 16.30 idag. skönt med ett lite kortare pass som förhoppningsvis lär gå fort!


sen på kvällen ska jag och mikaela ta vår promenad runt halva ersboda, och sen kan jag nog sova gott! borde ha gått och lagt mig tidigare igår kväll men så blev det naturligtvis inte! i am so bad! så ikväll måste det bli ändring! jag kan inte vända på dygnet samtidigt som jag jobbar. jag är ju helt utmattad på dagarna! 


nu ska jag äntligen få äta frukost! jummy!!

Av nela karlsson - 23 juni 2009 01:00


..but i still go home, knowing that i've got you. there's only us when the lights go down..

Av nela karlsson - 22 juni 2009 00:22

varför är jag fortfarande vaken? jag ska ju upp klockan sex imorgon! jag borde sova!


otroligt nog så känner jag ingenting! jag borde kanske känna men jag gör det inte? och fyfan vad underbart det är att inte känna något! jag vet nu att jag har gjort rätt val och jag vet att jag är på rätt väg! thank god!


för övrigt funderar jag på att flytta bloggen, fast jag vill egentligen inte förlora allt jag har skrivit här. samtidigt känner jag att det är så tråkigt på bloggagratis.se. jag menar, designmässigt är det inte mycket man kan göra, fast fördelen är att man slipper den äckliga fula reklamen! fast å andra sidan kanske den äckliga fula reklamen är helt okej, då man får en snygg blogg i utbyte?! jag ska fundera vidare!


Av nela karlsson - 20 juni 2009 20:51

var på jobbet idag! tyvärr har min chef inte alltid full koll på saker och ting men.. det gick bra i alla fall. dock fick jag ingen ny lista för nästa vecka så jag måste åka till kontoret och hämta en imorgon.. men jag har ju hela dagen på mig, som tur är, så jag får åka precis när jag själv vill!


jag drömde inte om någon speciell inatt, fast jag hade engagerat mig och plockat sju olika blommor. fan! inte för att jag egentligen tror på sånt men.. det skulle ju ha varit kul, bara för att liksom! nåväl, nästa år kanske!


pratade just med suada! vi funderar på om jag ska åka upp till boden och luleå och hänga lite med henne, och att vi sen åker hit till umeå. skulle vara kul om hon fick se mitt kära umeå också! men.. det återstår att se vad som händer! det skulle i varje fall vara kul att se henne igen! 


och en sista sak.. jag är förälskad i dig, kära spotify! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad för slags blogg läser du helst?
 personlig, vardaglig
 om sex och samlevnad
 om bil och motor
 om mode
 om familjeliv
 om djur och natur
 om miljön och klimathotet
 om musik/kändisar
 lite av varje
 inget av ovanstående

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin'

bloglovin

counting..


Ovido - Quiz & Flashcards