life is what happends while you are busy making other plans

Alla inlägg under mars 2012

Av nela karlsson - 28 mars 2012 15:00

just because my sense of humor is retarded - I think this is so funny!

Av nela karlsson - 27 mars 2012 20:17

har inte skrivit på ett tag nu. har för övrigt inte hänt så mycket sen sist- eller jo men inget jag vill skriva om egentligen. 


i fredags kväll jobbade jag lite, i lördags hade jag lektion på cw post och sen på kvällen åkte vi hem till dave för ett litet tequila-party. det har blivit rätt mycket tequila på sistone. söndagen spenderade jag i sängen - av uppenbara skäl.


igår kväll gick jag och ryan ut på en date. vi hade trevligt. idag kom han och hämtade mig och vi åkte och lunchade på grek-stället. homerun. imorgon har jag lektion i northport igen - veckorna går så fort!


//


didn't write here for a while now. but nothing has really happened so I didn't feel the need to write. 


friday night I was working, saturday I had class on cw post and then saturday night we spent at dave's house - having a small tequila party. sunday I spent in bed - for obvious reasons.


last night I went out on a date with ryan. we had a nice time. today we hung out again. tomorrow I have class in northport again. the weeks just fly by!

Av nela karlsson - 23 mars 2012 17:49

hey I heard you were a wild one,

if I took you home it'd be a home run - show me how you do!

I want to shut down the club, with you.

hey I heard you like the wild once..


I am a wild one - break me in.

saddle me up and let's begin..

Av nela karlsson - 22 mars 2012 04:15

tiden går så fort! tänk att redan halva kursen är färdig. känns så sjukt - känns som om vi började för typ två veckor sen. kvällens lektion var bra. fick köra min monolog och sen blev vi delade i par och fick varsitt manus. tills nästa vecka ska vi ha pluggat in manuset och kunna spela upp med vår partner. 


imorgon är det redan torsdag! sjukt vad dagarna går fort! ska bli otroligt skönt med helg, även om jag börjar en ny kurs nu på lördag. och på söndag kommer noel hem! jag saknar henne så jag nästan går sönder - min gummybear! ♥


//


the time is really flying. can't believe that I'm half way through my acting course - it feels like we started maybe two weeks ago. tongihts class was good. I got to do my monologue and then everybody got a partner and we got new scripts and have until next week to rehearse. 


tomorrow is thursday already! can't wait for the weekend. I start my new course on saturday and on sunday noel is back home in nyc! I miss her so much - my gummybear! ♥

Av nela karlsson - 20 mars 2012 00:44

I miss you so much!!! come home!!!  

Av nela karlsson - 19 mars 2012 14:26

så var det måndag igen. helgen har bara bjudit på en massa festligheter. i lördags var det dock fyllefest delux. vi började klockan 5 pm. öl, tequila, whiskey, vodka och ännu mer tequila. det spårar alltid vid fyllefest delux, så är det bara. väljer att lämna alla detaljer utanför men vi hade kul - i alla fall största delen av kvällen.


nu ska jag dra iväg till gymmet. happy monday!


//


monday again. this weekend has been a crazy party weekend. saturday was drunk party delux. we started around 5 pm.  beer, tequila, whiskey, vodka and some more tequila. no need for juicy details but we had fun - at least most parts of the evening. 


now I'm off to the gym. happy monday!

Av nela karlsson - 17 mars 2012 17:19

igår åkte jag och mina kamrater ut till roosevelt fields mall. min vapendragare gick loss bland alla märkeskläder. tänka sig att han bara var en liten späd pojke med justin bieber-frisyr första gången vi sågs för nästan ett år sen. nu har han gått från pojke till man. han har klippt bort justin-håret och sparat ut ett skäggstubb. för att inte tala om vilka muskler han har pumpat upp på gymmet. jag är så stolt över na', min lillebror från en annan mor. 


innan vi åkte till the mall stannade vi till hos mer och hon var valpvakt åt en engelsk bulldog vid namn mona. herre min gud. sötare får man leta efter! jag satt och kelade med lilla mona i säkert en halvtimme. 


igår kväll åkte jag och mina iväg till friendlys och åt middag, och sen gick vi in till djuraffären som låg precis intill. de hade valpar till tusen och jag hade svårt att slita mig. jag ville ta hem alla valpar och bara mysa med dem. I'm gonna be the crazy dog lady when I grow up!


ikväll drar jag på mig paljettklänningen och klackarna. ikväll ska vi fira en födelsedag! hurra! 


//


yesterday, me and my friends decided to go to roosevelt fields mall and my partner in crime went crazy bananas with his shopping. it's funny to think that he was just a little thinn boy with justin bieber hair the first time I met him, almost a year ago. and now he has dumped the bieber-hair and pumped up some nice muscles and grown a beard and has gone from being a boy to becoming a man. I am proud of him - my little brother from another mother. 


before going to the mall we stopped by at mer's house. she is puppywatching an english bulldog called mona. oh my god - the cutest little thing, ever! I was all excited and probably spent like half an hour just playing with her. 


last night me and mine went to friendlys for dinner and then to the pet store that was right next to friendlys. the pet store had so many cute puppies that I wanted to take all of them home with me! I'm gonna be the crazy dog lady when I grow up!


tonight I'm putting my sparkly dress and my heels on. tonight we are celebrating a birthday! hooraaay!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad för slags blogg läser du helst?
 personlig, vardaglig
 om sex och samlevnad
 om bil och motor
 om mode
 om familjeliv
 om djur och natur
 om miljön och klimathotet
 om musik/kändisar
 lite av varje
 inget av ovanstående

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin'

bloglovin

counting..


Ovido - Quiz & Flashcards