life is what happends while you are busy making other plans

Alla inlägg under december 2007

Av nela karlsson - 27 december 2007 20:26

snart är alltså 2007 över och jag förstår verkligen inte hur fort tiden har gått. jag och adam har alltså snart varit tillsammans ett helt år, jag har gått ut gymnasiet och tagit studenten, jag har varit på studentbal, jobbat, varit utomlands, jobbat ännu mer, flyttat och snart även tagit körkort. herregud! jag hänger verkligen inte med i tiden.. jag har inte alls en känsla av att det är slutet av december. det har knappt varit någon snö i år och det har inte varit kallt heller, så från min synvinkel är det.. höst.


julen har också passerat. jag gjorde inget speciellt förutom att umgås med min familj, vilket i sig var väldigt trevligt.

om sex dagar har det gått ett år, älskling! ett år sen du blev min och jag blev din. jag kan verkligen inte beskriva hur lycklig jag är att just du av alla människor på jorden, är min! det finns ingen som jag hellre skulle vilja
ha. du är så perfekt som det bara går att bli! jag älskar dig mer än allt annat och jag lovar att älska dig idag, imorgon och för alltid! <3
 

Av nela karlsson - 8 december 2007 15:34

hahah.. jag tycker det är så himla kul att sitta och titta på bloopers. bloopers från olika tv serier, film bloopers eller som i detta fall bloopers från tv nyheter.

för övrigt så mår jag förvånandsvärt bra idag! mycket bra känsla! och jag är precis lika kär i min prins som gör mig lyckligast i världen!

nu ska jag se mer bloopers och sen ska jag kanske ut en liten sväng! älskling, kom ihåg att du är världens bästa och att du gör mig så obeskrivligt lycklig! jag älskar dig över allt annat! <3

Av nela karlsson - 7 december 2007 11:34

det är fredag idag, vilket betyder att det är helg. fast för mig som för tillfället varken går skola eller jobbar, är det helg i princip varje dag. men snart ska det bli ändring på det. jag tänker banna mig inte slösa bort mitt liv på att sova eller inte göra något.

för övrigt så kommer jag inte göra något alls i helgen. kanske se hairspray och sen spela lite nintendo wii, men förutom det kommer det bli lugnt.


annars har jag som inget mer att blogga om för tillfället. som sagt, mitt liv är relativt tråkigt just nu. men det som inte är tråkigt är min adam. han är bara världens bästa och ord kan inte beskriva honom!

du är allt jag någonsin drömt om, och allt jag någonsin vill ha! jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå! <3

Av nela karlsson - 5 december 2007 13:47

ja.. i söndags var det alltså 11 månader sen jag och kungen av mitt hjärta, min adam, blev tillsammans. det är så ofattbart vad fort tiden går! och de här 11 månaderna har varit underbara! och för varje dag som går, blir jag bara mer och mer kär! det är så obeskrivligt underbart! jag älskar dig, prinsen min! du gör mig lyckligast i världen! <3


om 19 dagar är det julafton! det är alltså mindre än tre veckor kvar! iiiiiih! jag tror faktiskt att julen kommer bli trevlig i år. inte för att jag ska göra något speciellt, men det kommer vara mysigt att jag och min familj kommer umgås och äta och öppna julklappar!


för övrigt så har jag blivit så sjukt dålig på att blogga och det gör mig lite ledsen faktiskt. jag gillar ju att blogga, men på sistonde så har jag inte alls haft lust att sitta vid datorn, och då har det inte blivit något bloggande heller. och det känns så onödigt att slå på datorn för att uppdatera min blogg och sen stänga av den igen, men ja.. jag ska försöka bli bättre. för som sagt, jag gillar ju att blogga!

nu ska jag se oprah och sen ska jag städa lite!

baby, i love you! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad för slags blogg läser du helst?
 personlig, vardaglig
 om sex och samlevnad
 om bil och motor
 om mode
 om familjeliv
 om djur och natur
 om miljön och klimathotet
 om musik/kändisar
 lite av varje
 inget av ovanstående

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin'

bloglovin

counting..


Ovido - Quiz & Flashcards