life is what happends while you are busy making other plans

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av nela karlsson - 16 februari 2010 20:16

ptja, grattis till dig som just har upptäckt lasse och hans fantastiska musik men gör oss alla en tjänst och sluta förvräng hans låttexter, okej? stupid cow!


varför kan folk vars blogg jag gillar att läsa, inte uppdatera den?

varför kan s.. inte gå in på msn istället för att fjanta med facebook-chatten?

varför kan inte elin uppdatera sin bilddagbok?

varför bor jag kvar i sverige?

varför blir siamesiska tvillingar superkända i indien?

varför kan inte klockan bli 21.00 så att jag äntligen får se sytycd?

varför varför varför?


jag är så rastlös att jag snart avlider!

Av nela karlsson - 16 februari 2010 14:13

kom hem från skolan nyss! jag och kicki var duktiga och tog oss till skolan fast vi var lediga idag. vi har ju ett grupparbete som ska redovisas nu på torsdag, så vi satt och jobbade med vårt arbete. våran tredje gruppmedlem brydde sig inte om att dyka upp, eller ens höra av sig och säga att han inte kommer! känns segt att behöva göra hans arbete också, och sen ska han få ta creds för det! ptja.. jag kan ju säga att jag inte kommer vara tyst nästa gång vi ses. han kommer få höra ett och annat, that's for sure!


sen, mitt i vårt arbete ringer min chef. jag ska jobba hela sommaren och även i år ska jag vara personalansvarig. jag antar att även detta år blir det sex dagars veckor, med enbart söndagarna lediga, men.. det gör inget! så länge chefen är normal och beter sig på ett bra sätt, och så länge jag tjänar pengar, är jag glad!


nu ska jag få i mig dagens första kaffekopp och skicka iväg lite mail!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad för slags blogg läser du helst?
 personlig, vardaglig
 om sex och samlevnad
 om bil och motor
 om mode
 om familjeliv
 om djur och natur
 om miljön och klimathotet
 om musik/kändisar
 lite av varje
 inget av ovanstående

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin'

bloglovin

counting..


Ovido - Quiz & Flashcards