life is what happends while you are busy making other plans

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av nela karlsson - 9 maj 2010 16:28

vilken bra helg detta har varit! jag har umgåtts med bra människor och jag har inte pluggat en enda sekund, fast jag egentligen borde! mycket bra!


i fredags var jag hos mika, såg satc och myste med kisse-misse. igår var jag och mika ute och sen kom vi hit, jag bakade en kladdkaka med apelsintryffeltäcke och vi drack vin och såg ännu mera satc. och nu har kicki precis varit här. har hjälpt henne med ett specialarbete och så fikade vi lite av kakan jag bakade igår och så. mycket trevligt!


nu håller jag på att tvätta i samband med att nörda på facebook. strålande kombination! jag borde dock få ordning på mina naglar känner jag. ta bort gammalt nagellack och måla på nytt. det ser så äckligt ut just nu! men jag orkar inte gå upp och andas in ångorna av äcklig aceton. jag är seg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad för slags blogg läser du helst?
 personlig, vardaglig
 om sex och samlevnad
 om bil och motor
 om mode
 om familjeliv
 om djur och natur
 om miljön och klimathotet
 om musik/kändisar
 lite av varje
 inget av ovanstående

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin'

bloglovin

counting..


Ovido - Quiz & Flashcards