life is what happends while you are busy making other plans

Alla inlägg den 9 september 2009

Av nela karlsson - 9 september 2009 11:07

väldigt skum sak som just hände. jag kollade min hotmail och där fanns ett mail från en okänd person. jag vet inte riktigt vad jag ska tro om detta mail, om jag ska ta det på allvar eller om det hela är ett jävla dåligt skämt. hur som helst så blev jag ombedd att skriva en offentlig ursäkt här i min blogg, om en grej som hände i helgen. och visst, en ursäkt i sig har jag inga problem som helst med att skriva, förutsatt att det faktiskt är på riktigt. dock har jag inga som helst bevis på att något av det som stod i mitt mail, var på riktigt.


sen förstår jag inte riktigt varför personen i fråga kräver en så pass offentlig ursäkt som just ska publiceras i min blogg. jag menar, är det en ursäkt man är ute efter, kan man ju använda sig av en telefon. personen i fråga verkade ju inte bara veta mitt registreringsnummer utan även min adress, mitt telefonnummer och ja, uppenbarligen min mailadress. inte för att någon av dessa saker är svåra att få reda på, med tanke på hur mycket information som egentligen ligger ute på nätet men.. som sagt, är det en ursäkt man vill ha, och för en så pass seriös sak som ändå står skrivet i mailet, så tycker jag att man kan ringa mig. på så sätt får även jag försvara mig själv mot eventuella angrepp och jag får även någon slags respons på det jag ber om ursäkt för.


jag är liksom kluven och vet inte riktigt om jag ska be om ursäkt eller inte.. för som sagt, det finns så många frågetecken som dyker upp så.. du som skickade mailet, du kan väl höra av dig! ring mig så kan vi reda ut saker och ting.. om det nu finns något som ska redas ut!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad för slags blogg läser du helst?
 personlig, vardaglig
 om sex och samlevnad
 om bil och motor
 om mode
 om familjeliv
 om djur och natur
 om miljön och klimathotet
 om musik/kändisar
 lite av varje
 inget av ovanstående

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin'

bloglovin

counting..


Ovido - Quiz & Flashcards